2009. május 10.

Örök barátság


Soha ne sírj, ha véget ér egy álom, 

Soha ne sírj az élet megy tovább 
Itt vagyok én, s csak érted, neked játszom 
A jó barát, a bajban is barát.


Soha ne sírj, ha táncoltat az élet 
Vihar után még zöldebbek a fák 
Soha ne sírj, ha fordulnak a fények 
Én itt leszek, és vigyázok majd rád.


Veled átkelnék az óceánon, s azon is túl 
Milyen szép is lenne tán, túl az Óperencián 
Volt egy-két veszteségünk, milyen kár, hogy egyszer élünk 
Napról napra változom, ezt nem tagadhatom


Míg élek hozzád tartozom, ezt biztosan tudom 
Soha ne bánd, ha lelke van egy dalnak 
A szomorúság úgysem tart soká 
Soha ne sírj, ha eltűnik egy csillag


Semmi baj majd én vigyázok rád 
Soha ne sírj, ha vége van egy dalnak 
Soha ne sírj, hallgass másikat 
Soha ne bánd, ha súlya van egy szónak


Én itt leszek, míg világ a világ 
Veled elmennék egy hosszú útra bárhová 
Tudom számíthatok rád, veled más lesz a világ 
Mindenben egyetértünk, milyen kár, hogy egyszer élünk


Bármit hoz a sors, mi ketten együtt maradunk 
Soha nem vehet el senki tőlem, össze tartozunk.. 
Soha ne sírj, ha véget ér egy álom, 
Soha ne sírj az élet megy tovább


Itt vagyok én, csak érted, s neked játszom 
Egy jó barát, a bajban is barát. 
Soha ne sírj, ha kóstolgat az élet 
Vihar után még zöldebbek a fák

 

Soha ne sírj, ha formálnak az évek 
Én itt leszek és vigyázok majd rád 
Soha ne bánd, ha lelke van egy dalnak 
A szomorúság úgysem tart soká

 

Soha ne sírj, ha eltűnik egy csillag 
Nincs semmi baj, majd én vigyázok rád 
Soha ne sírj, ha vége van egy dalnak 
Soha ne sírj, hallgass másikat 
Soha ne bánd, ha súlya van egy szónak 
Én itt leszek, míg világ a világ.

Nincsenek megjegyzések: