2011. május 1.

Anyák Napjára

Drága Anyukám,hozzád szólok ma,
Rímbe kéne szedni,miért is imádlak

Nem könnyű feladat,tudom én jól,
Kimondhatatlan,de keresem a szót

Nagyon szeretlek,akkor is ha bántlak,
De ilyenkor a rossz dolgok a fejembe szállnak.
Erre azt szokás mondani,
Akit szeretnek,csak azt lehet bántani.

Lehet,hogy ez csak a szeretet jele,
De hidd nekem,én nagyon igyekszem,
Hogy ennek jele ne legyen sértés,
Csak rengeteg puszi és millió ölelés.

Azt is mondják az okosok,
Hogy a kisgyerek büszkesége az anyuka.
Hát én kicsi már nem vagyok,
De hogy ez most is igy van,azt állíthatom.

Ha majd egyszer nagy leszek,
És karomon csücsül egy kisgyerek,
Ugyanilyen anyuka leszek,
Akire felnézni büszkén lehet,

Kérdés,hogy én képes leennék-e,
Addig is tanulom e mesterséget.
Csodálattal bámullak ha nap mint nap,
Honnan e óriás szív, és e nagy energia.

Azt hiszem mindig te maradsz az első,
Nem vagy más, mint az én angyalbarátnőm.
Ez egy cím,mely csak annak jár,
Akinél nincs jobb a világon,ő az anyukám.
/Sztoján Krisztina/

Ezt a verset kapta a világ legszebb kislányától a legjobb anyuka .

Nincsenek megjegyzések: