2012. március 24.

Szabad vagy


Ha szeretsz valakit, engedd szabadon.
Ha visszatér hozzád, akkor ő a tiéd,
ha nem, akkor soha nem is volt a tiéd.
Még az igazi szeretetteljes kapcsolatban
is szükségük van az embereknek mozgástérre.
Ha meg akarsz tanulni szeretni,
akkor először meg kell tanulni megbocsátani
és megszabadulni a múltbéli sérelmektől
és fájdalmaktól.
A szeretet azt jelenti
- megszabadulni a félelmektől, előítéletektől, egótól, és fenntartásoktól.
"Én 2012. március 21-én 17:00 órakor megszabadultam minden félelmemtől, a múltnak nincs hatalma felettem - 
ettől a naptól van az új élet kezdete"

A bizalom életbevágóan fontos az igazi szeretettel teli kapcsolatokban. Bizalom nélkül az egyik partner gyanakvóvá válik, nyugtalanná és tele lesz előítéletekkel, félelmekkel, a másik úgy érzi lélektani csapdába került, azt hiszi, hogy nem hagyják szabadon lélegezni, s érzelmileg megfojtják.Lehetetlen valakit igazán szeretni, ha nem bízunk meg benne teljesen.
"Te 2012. március 21-én 17:00 órától teljes bizalmam élvezed.
Minden bizalmatlanságom és kételyem számomra meghalt veled kapcsolatban."

A szeretet a gondolattal kezdődik.Azzá válunk, amiről gondolkodunk. A szeretettel teli gondolatok szeretettel teli életet és szeretettel teli kapcsolatokat hoznak létre.A pozitív megerősítések meg tudják változtatni másokkal és magunkkal kapcsolatos meggyőződésünket és gondolatainkat.Ha szeretni akarsz valakit, akkor figyelembe kell venni az ő igényeit és kívánságait, elvárásait..
"Én 2012. március 21-én 17:00 órától nem sorolom a szerelmem Neked,
Azt már tudod. Elfogadom a döntésed bármi legyen is rám nézve."

Nincsenek megjegyzések: